- Click to call
- GDPR και προσωπικά δεδομένα
- MyEyathPortal
- Αίτημα αποζημίωσης
- Αίτημα για βεβαίωση υδροδότησης ή μη
- Αίτημα ελέγχου αυξημένης κατανάλωσης νερού
- Αιτήσεις Αλλαγών / Επικαιροποίησης στοιχείων
- Αίτηση Εγγραφής Βυτιοφορέα
- Αναπτυξιακοί Στόχοι
- Απολογισμοί βιωσιμότητας
- Αποτελέσματα Ποιοτικού Ελέγχου – TEST CHARTS
- Αποχέτευση
- Αρχική
- Αρχική σύνδεση ή Διαχωρισμός γραμμής – Δεύτερο Υδρόμετρο
- Βιομηχανικό τιμολόγιο για εταιρίες
- Βιομηχανικό τιμολόγιο για φυσικά πρόσωπα
- Γεωτρήσεις Πεδιάδας Θεσσαλονίκης
- Δήλωση βλαβών
- Διαγωνισμοί
- Διακανονισμός οφειλών
- Διακοπή υδροληψίας και επιστροφής εγγύησης
- Διακοπή υδροληψίας και επιστροφής εγγύησης – PRIVATE
- Έλεγχος & Ποιότητα Νερού
- Έλεγχος μελετών & έκδοση Αδειών Αποχέτευσης Υγρών Αποβλήτων
- Έλεγχος υδρομέτρου
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Click To Call
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτημα αποζημίωσης
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτημα για βεβαίωση υδροδότησης ή μη
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση Αντικατάστασης Υδρομέτρου
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση Απλού Ελέγχου
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση Βιομηχανικού Τιμολογίου
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αιτηση Διακανονισμου οφειλης
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση διακοπής υδροληψίας
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση Εγγραφής Βυτιοφορέα
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση έκπτωσης λόγω διαρροής
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση Επαγγελματικού Τιμολογίου
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση Επιστροφής Εγγύησης
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση Μεταβίβασης Υδροληψίας
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση Μεταβίβασης Υδροληψίας για εταιρείες
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Αίτηση Συμπληρωματικών Στοιχείων
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Επικαιροποίηση Στοιχείων
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Επικαιροποίηση Στοιχείων για εταιρίες
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Ηλεκτρονική έκδοση λογαριασμού
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Καταχωρηση Ενδειξης Υδρόμετρου
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Προπληρωμή διελεύσεων βυτιοφόρων
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Φορμα επικοινωνίας
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Φορμα παραπόνων
- Ενημέρωση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων – Φόρμα Ραντεβού
- Ενημέρωση Επενδυτών
- Εξυπηρέτηση Πελατών
- Επαγγελματικό – Βιομηχανικό Τιμολόγιο
- Επαγγελματικό τιμολόγιο για εταιρίες
- Επαγγελματικό τιμολόγιο για φυσικά πρόσωπα
- Επανασύνδεση υδροληψίας
- Επικαιροποίηση στοιχείων για εταιρίες – PRIVATE
- Επικοινωνία για καταναλωτές
- Επικοινωνία συνεργατών και τρίτων φορέων
- Έργα Χρηματοδοτούμενα από το ΕΣΠΑ
- Εργαστήριο Ελέγχου Αποχέτευσης
- Ερευνητικά Έργα
- Ερευνητικά Έργα TEST
- Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
- Ηλεκτρονικές Αιτήσεις
- Θέλω να παραπονεθώ
- Θέλω να συνδεθώ
- Ιστορικά στοιχεία Ελέγχου & Ποιότητας Νερού
- Κανονιστικό Πλαίσιο
- Κατασκευή Επέκτασης Εγκατάστασης Επεξεργασίας Νερού Θεσσαλονίκης (Ε.Ε.Ν.Θ.) – Φάση Α2 – Τμήμα (β)
- Καταχώρηση ένδειξης υδρομέτρου
- Μεταβίβαση υδροληψίας
- Μεταβίβαση υδροληψίας – PRIVATE
- Μεταβίβαση υδροληψίας για εταιρείες
- Μουσείο Ύδρευσης ΕΥΑΘ
- Νέα
- Νέα
- Οι πηγές μας
- Όραμα – Στρατηγική
- Περιβαλλοντικές Δράσεις / Συνεργασίες
- Πληροφορίες για το τιμολόγιο
- Πληρωμές / Οφειλές
- Ποιοτικός Έλεγχος
- Πολιτικές
- Πολιτική Απορρήτου Ιστοτόπου
- Πορεία Μετοχής
- Προπληρωμή διελεύσεων βυτιοφόρων
- Προστασία Υδροφόρου Ορίζοντα
- Σημεία Εξυπηρέτησης
- Συχνές Ερωτήσεις
- Σχετικά Με
- Το νερό της Θεσσαλονίκης είναι η ΕΥΑΘ
- Το Υδρόμετρό μου
- Υδραγωγείο Αλιάκμονα
- Υδραγωγείο Αραβησσού
- Ύδρευση
- Υποβολή συμπληρωματικών στοιχείων
- Φόρμα ραντεβού
- Χρήσιμες Πληροφορίες