Πώς μπορώ να συνδεθώ στο MyEyathPortal;

Συνδέεστε στο https://portal.eyath.gr/#/login και

εισάγετε τους κωδικούς σας στο TAXISNET,  ή

επιλέγετε να συνεχίσετε ως «επισκέπτης».

 

Τι δυνατότητες έχω αν συνδεθώ;

Σύνδεση ως επισκέπτης

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή εισάγοντας τον κωδικό RF, να δηλώσετε μια βλάβη ή να ενημερωθείτε για διακοπές υδροδότησης. Όταν είστε συνδεδεμένος ως επισκέπτης δεν αποθηκεύονται οι ενέργειές σας στο ιστορικό σας.

Σύνδεση με κωδικούς TAXISNET (αυθεντικοποιημένος χρήστης)

Μέσω της αυθεντικοποίησής σας στο σύστημα με τη χρήση κωδικών TAXISNET, παρέχεται επιπλέον λειτουργικότητα στο σύστημα. Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να:

  1. Επικαιροποιείτε τις καρτέλες/συνδέσεις υδροληψίας σας μέσω των διαδικασιών Επιβεβαίωσης, Αποποίησης, Διεκδίκησης από το μενού Συνδέσεις->Εκκρεμείς. Προτείνουμε να ξεκινήσετε με την επιβεβαίωση/επικαιροποίηση των συνδέσεών σας, ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση και στα 2, 3, 6 και 9 παρακάτω.
  2. Προβάλλετε όλες τις επιβεβαιωμένες συνδέσεις με πρόσβαση σε επιμέρους στοιχεία π.χ. τιμολόγιο σύνδεσης (κοινωνικό, επαγγελματικό, βιομηχανικό, οικιακό), κατάσταση σύνδεσης (κανονική, υπό αφαίρεση, αφαίρεση, υπό ακύρωση), ιστορικό καταναλώσεων, λογαριασμούς, διακανονισμούς, λοιπές οφειλές, πληρωμές.
  3. Υποβάλλετε ηλεκτρονικά αιτήματα. Αρχικά είναι διαθέσιμα τα αιτήματα διακοπής, μεταβίβασης και επιλογής τρόπου αποστολής λογαριασμού.
  4. Έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των αιτήσεών σας, την ενημέρωση για την εξέλιξη της κατάστασης των αιτήσεων αυτών, καθώς και την ενημέρωση για τυχόν δικές σας αναγκαίες ενέργειες που απαιτούνται για την επιτυχή διεκπεραίωσή τους.
  5. Ολοκληρώνετε ηλεκτρονικές πληρωμές με χρεωστική ή με πιστωτική κάρτα και δόσεις και να παρακολουθείτε το ιστορικό των πληρωμών σας (μέσω όλων των καναλιών όπως ταμείο, ιστοσελίδα, τράπεζα, κ.λπ.).
  6. Να προβάλλετε περισσότερα στοιχεία και λεπτομέρειες που άπτονται του ενδιαφέροντός σας, όπως στατιστικά καταναλώσεων για επιβεβαιωμένες συνδέσεις, κ.λπ.
  7. Να δηλώνετε βλάβες ύδρευσης και αποχέτευσης και να ενημερώνεστε για την εξέλιξη αυτών, καθώς και να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των δηλώσεών σας.
  8. Να ενημερώνεστε για προγραμματισμένες και έκτακτες διακοπές υδροδότησης ανά περιοχή.
  9. Να ενημερώνεστε για προγραμματισμένες και έκτακτες διακοπές υδροδότησης ανά περιοχή.

 

Γιατί θα πρέπει να συνδέομαι με τους κωδικούς Taxisnet;

Προκειμένου να μπορούμε να πιστοποιούμε την ταυτότητά σας χωρίς την υποχρέωση από την πλευρά σας να μας προσκομίζετε αποδεικτικά ΑΦΜ και ΑΔΤ, που γινόταν έως τώρα. Η διαδικασία για εσάς απλοποιείται και επιπλέον έτσι κρατείται το ιστορικό όλων των ενεργειών σας στον λογαριασμό σας στο MyEyathPortal στο οποίο μπορείτε να έχετε πρόσβαση ανά πάσα στιγμή, (πχ ιστορικό πληρωμών, δηλώσεων βλαβών, αιτήσεων, κλπ).

 

Οι κωδικοί μου στο Taxisnet αποθηκεύονται στο portal;

Oι κωδικοί σας δεν αποθηκεύονται πουθενά στο σύστημα.

 

Ποιά η διαφορά του MyEyathPortal με την υφιστάμενη ιστοσελίδα της ΕΥΑΘ;

H ιστοσελίδα της ΕΥΑΘ λειτουργεί ως δικτυακός τόπος ενημέρωσης των πολιτών. H ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών ωστόσο σταδιακά θα γίνεται αποκλειστικά μέσω του MyEyathPortal προκειμένου οι πελάτες να αυθεντικοποιούνται μέσω taxisnet επιτρέποντας την κατά το δυνατόν αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησής τους. Αρχικά, από το portal θα είναι διαθέσιμες οι αιτήσεις επικαιροποίησης, μεταβίβασης, διακοπής και επιλογής τρόπου αποστολής λογαριασμού, και σταδιακά θα ενσωματωθούν όλες οι αιτήσεις. Σταδιακά θα ενσωματωθούν επιπλέον η εφαρμογή καταχώρησης ενδείξεων μετρητών, η εφαρμογή κλεισίματος ηλεκτρονικών ραντεβού, κ.ά. Η λειτουργικότητα πληρωμών θα είναι διαθέσιμη παράλληλα και στο MyEyathPortal και στην  ιστοσελίδα μας για ένα μικρό χρονικό διάστημα ακόμα. Η ενημέρωση και η δήλωση βλαβών θα γίνεται πλέον αποκλειστικά από το MyEyathPortal.

Συνδεθείτε στα δίκτυά μας !