ΕπικοινωνίαΥποστήριξη
Σας ενημερώνουμε ότι η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης λειτουργεί Δεύτερα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) από τις 7.00 μέχρι τις 23.00.
Η υπηρεσία τηλεφωνικής δήλωσης βλαβών λειτουργεί όλο το 24ωρο, όλο τον χρόνο.
-
Κεντρικά
Εγνατία 127, 54635
Εξυπηρέτηση Πελατών
Αγγελάκη 6, 54621
26ης Οκτωβρίου 26, 54627
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα -
Τηλ. 2310 966600
για βλάβες καλέστε 11124 * -
Fax. 2310 969400
-
Καθημερινά
07:30 ― 14:00
* Το κόστος κλήσης προς το 11124 εξαρτάται από την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου. Σε κάθε περίπτωση οι κλήσεις προς το 11124 δεν αποτελούν κλήσεις πρόσθετης χρέωσης.
Πληροφορίες σχετικά με το κόστος κλήσης προς το 11124 παρέχονται στο Παρατηρητήριο Τιμών Τηλεπικοινωνιακών και Ταχυδρομικών Προϊόντων Λιανικής της ΕΕΤΤ στον σύνδεσμο: https://www.pricescope.gr/.
Για θέματα καταναλωτών πλέον μπορείτε να επικοινωνείτε ηλεκτρονικά με την ΕΥΑΘ Α.Ε. μέσω του MyEyathPortal. Κατ’ αυτόν τον τρόπο μπορείτε να διατηρείτε την ιστορικότητα και να έχετε πρόσβαση σε όλο το αρχείο επικοινωνίας σας με την ΕΥΑΘ Α.Ε., καθώς και να ειδοποιείστε και να ενημερώνεστε για οποιαδήποτε εξέλιξη στα αιτήματά σας.
Αφού εισέλθετε στο MyEyathPortal εισάγετε τους κωδικούς σας στο taxisnet και στη συνέχεια επισκέπτεστε το μενού Επικοινωνία από τα αριστερά και στη συνέχεια, “Νέα Επικοινωνία”.
Ενημερωθείτε για τα οφέλη του MyEyathPortal πατώντας εδώ.
Εάν είστε συνεργάτης / τρίτος φορέας της ΕΥΑΘ, παρακαλούμε συμπληρώστε τη Φόρμα Επικοινωνίας Συνεργατών και Τρίτων Φορέων.