Το παρόν κείμενο πολιτικής σας ενημερώνει για τη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων των χρηστών που λαμβάνει χώρα κατά την επίσκεψη ή χρήση των παρεχόμενων υπηρεσιών του παρόντος Ιστοχώρου. Ο επισκέπτης του Ιστοχώρου μας ή/και χρήστης των υπηρεσιών μας οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους και τις προϋποθέσεις προστασίας των προσωπικών του δεδομένων που αναφέρονται εδώ.

Ποιοι είμαστε;

Υπεύθυνος επεξεργασίας είναι η εταιρεία με την επωνυμία «ΕΥΑΘ A.E.». Η διεύθυνσή μας είναι Τσιμισκή 91, Θεσσαλονίκη, 54622. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ταχυδρομικώς στην παραπάνω διεύθυνση, με email στο info@eyath.gr ή τηλεφωνικά: 2310 966 600.

Τα στοιχεία επικοινωνίας του υπευθύνου προστασίας δεδομένων μας είναι:

dpo@eyath.gr, Τσιμισκή 91, Θεσσαλονίκη, 54622, 2310 966600 (επιλογή 4 – 1)

Πώς χρησιμοποιούμε τα στοιχεία σας

Όταν χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας

Κατά την επίσκεψη και πλοήγηση στον Ιστοχώρο της εταιρίας μας αυτόματα γίνεται καταγραφή της διεύθυνσης δικτυακού πρωτοκόλλου του χρήστη και δεδομένα σύνδεσης, μέσω των οποίων, όμως δεν αποκαλύπτονται αναγνωρίσιµα στοιχεία της φυσικής ταυτότητας του χρήστη, αλλά αυτά χρησιµοποιούνται αποκλειστικά και µόνο για στατιστικούς λόγους επισκεψιµότητας στη δικτυακή παρουσίασή µας. Η επεξεργασία των δεδομένων γίνεται με σκοπό να σας παρέχουμε πρόσβαση στις πληροφορίες του Ιστοχώρου μας.

H νόμιμη βάση επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων πλοήγησης είναι το άρθρο 6 παρ. 1 στοιχ. στ΄ του Κανονισμού, καθώς τα δεδομένα αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστοχώρου μας, αλλά και για τη βελτιστοποίησή του και τη διασφάλιση της ασφάλειας των πληροφοριακών μας συστημάτων.

Χρήση Cookies

Όταν χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο μας για να περιηγηθείτε στις υπηρεσίες μας και να δείτε τις πληροφορίες που διαθέτουμε, ορισμένα cookies χρησιμοποιούνται από εμάς και από τρίτους για να επιτρέψουμε στον ιστοχώρο να λειτουργεί, να συλλέγει χρήσιμες πληροφορίες για τους επισκέπτες και να βοηθά στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.

Ορισμένα από τα cookies που χρησιμοποιούμε είναι αυστηρά απαραίτητα για να λειτουργήσει ο ιστότοπος μας και δεν σας ζητάμε τη συγκατάθεσή σας να τα τοποθετήσουμε στον υπολογιστή σας. Τα cookies αυτά εμφανίζονται παρακάτω.

 

Εκτός από τα cookies που χρησιμοποιούμε εμείς, διάφορα τρίτα μέρη τοποθετούν επίσης cookies στον υπολογιστή σας, και πάλι με τη συγκατάθεσή σας. Αυτά φαίνονται παρακάτω.

Όταν πληρώνετε τον λογαριασμό σας μέσω της ιστοσελίδα μας

Όταν πληρώνετε το λογαριασμό του νερού μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητάμε το ονοματεπώνυμο, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και τον αριθμό του λογαριασμού σας προς εξόφληση (ΑΚΝ) ή τον ΑΚΑ σε περίπτωση εξόφλησης δόσης διακανονισμού.

Κατόπιν εισέρχεστε στο σύστημα vpos της τράπεζας Eurobank για να ολοκληρώσετε την συναλλαγή σας. Μπορείτε να ενημερωθείτε για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από την τράπεζα στον σύνδεσμο: https://www.eurobank.gr/el/gdpr-prosopika-dedomena.

Δεν χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που παρέχετε για τη λήψη αυτοματοποιημένων αποφάσεων που μπορεί να σας επηρεάσουν.

Τηρούμε τα στοιχεία της συναλλαγή σας για δύο χρόνια, και στη συνέχεια αυτά αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν αιτείστε διακανονισμό οφειλής

Όταν αιτείστε διακανονισμό οφειλής μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητούμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ), τον ΑΦΜ σας, και τον αρ. ταυτότητας, όπως και δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν τον ΑΦΜ σας και τον αρ. ταυτότητας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να σας ταυτοποιήσουμε και επομένως να προχωρήσουμε στην εξέταση του αιτήματός σας.

Επιπλέον, ζητούμε υποχρεωτικά τα τηλέφωνα επικοινωνίας και email προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειάζεται στην εξέταση του αιτήματός σας.

Τέλος, προκειμένου να προχωρήσουμε στον διακανονισμό των οφειλών σας ζητούμε την ιδιοκτησιακή κατάσταση και τον τιμοκατάλογο, όπως και υπεύθυνη δήλωση από gov.gr ή από ΚΕΠ στην οποία αναγράφεται ότι συμφωνείτε ότι σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης καταβολής έστω και μίας δόσης του διακανονισμού ή μη πληρωμής του τρέχοντος – μετά το διακανονισμό – λογαριασμού, ακυρώνεται ο διακανονισμός, επανέρχονται οι τόκοι υπερημερίας, εφόσον είχαν αφαιρεθεί και η ΕΥΑΘ Α.Ε. δύναται να προβεί σε διακοπή της υδροληψίας.

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα στοιχεία της συναλλαγή σας για δύο χρόνια και στη συνέχεια, αυτά αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν αιτείστε έλεγχο υδρομέτρου

Όταν αιτείστε έλεγχο υδρομέτρου μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητούμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ), τον ΑΦΜ σας, και τον αρ. ταυτότητας, όπως και δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν τον ΑΦΜ σας και τον αρ. ταυτότητας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να σας ταυτοποιήσουμε και επομένως να προχωρήσουμε στην εξέταση του αιτήματός σας.

Επιπλέον, ζητούμε υποχρεωτικά τα τηλέφωνα επικοινωνίας και email προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειάζεται στην εξέταση του αιτήματός σας.

Τέλος, προκειμένου να προχωρήσουμε στον έλεγχο του υδρομέτρου σας, σας ζητούμε τον αριθμό του υδρομέτρου σας, καθώς και τους λόγους που επιθυμείτε τον έλεγχο.

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα στοιχεία της συναλλαγή σας για δύο χρόνια και στη συνέχεια, αυτά αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν αιτείστε επιστροφή εγγύησης

Όταν αιτείστε επιστροφή εγγύησης μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητούμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ), τον ΑΦΜ σας, και τον αρ. ταυτότητας, όπως και δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν τον ΑΦΜ σας και τον αρ. ταυτότητας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να σας ταυτοποιήσουμε και επομένως να προχωρήσουμε στην εξέταση του αιτήματός σας.

Επιπλέον, ζητούμε υποχρεωτικά τα τηλέφωνα επικοινωνίας και email προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειάζεται στην εξέταση του αιτήματός σας.

Τέλος, προκειμένου να προχωρήσουμε στην επιστροφή εγγύησης σας ζητούμε την τράπεζα και το IBAN του λογαριασμού στον οποίον επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή, όπως και να επισυνάψετε Αντίγραφο του λογαριασμού τραπέζης, στον οποίο θα πρέπει να είστε ο κύριος δικαιούχος και όχι συνδικαιούχος και να φαίνονται το IBAN και η τράπεζα, ή Υπεύθυνη δήλωση του gov.gr στην οποία δηλώνεται η τράπεζα και το IBAN.

Σε περίπτωση νομικού προσώπου, σας ζητείτε να επισυνάψετε:

  1. Αντίγραφο λογαριασμού τραπέζης, με δικαιούχο το Νομικό Πρόσωπο
  2. Αντίγραφο και των δύο όψεων της Αστυνομικής Ταυτότητας του εκπροσώπου
  3. Πρόσφατη εκτύπωση της προσωποποιημένης πληροφόρησης – Στοιχεία Μητρώου από το Taxisnet όπου εμφανίζονται ο ΑΦΜ, η ΔΟΥ και η εκπροσώπηση (να φαίνεται και η ημερομηνία εκτύπωσης) ήΒεβαίωση έναρξης δραστηριότητας από την αρμόδια ΔΟΥ εκδόσεως τελευταίου τριμήνου και Πιστοποιητικό ΓΕΜΗ τελευταίου τριμήνου όπου να φαίνεται και η ισχύουσα εκπροσώπηση
  4. Πρακτικό Δ.Σ. περί εκπροσώπησης (μόνο για Α.Ε.)

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα στοιχεία της συναλλαγή σας για δύο χρόνια και στη συνέχεια, αυτά αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν αιτείστε μεταβίβαση υδροληψίας

Όταν αιτείστε μεταβίβαση υδροληψίας μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητούμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ), τον ΑΦΜ σας, και τον αρ. ταυτότητας, όπως και δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν τον ΑΦΜ σας και τον αρ. ταυτότητας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να σας ταυτοποιήσουμε και επομένως να προχωρήσουμε στην εξέταση του αιτήματός σας.

Επιπλέον, ζητούμε υποχρεωτικά τα τηλέφωνα επικοινωνίας και email προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειάζεται στην εξέταση του αιτήματός σας.

Τέλος, προκειμένου να προχωρήσουμε στη μεταβίβαση υδροληψίας σας ζητούμε την ιδιοκτησιακή κατάσταση και να επισυνάψετε τα ακόλουθα δικαιολογητικά, αναλόγως της ιδιοκτησιακής κατάστασης:

  • Ιδιοκτήτης – φυσικό πρόσωπο:
    • Ε9, τίτλο ιδιοκτησίας
    • Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο και αποδεικτικό από TAXISNET για ΑΦΜ, ΔΟΥ ή Υπεύθυνη Δήλωση από gov.gr στην οποία να εμφανίζονται τα εν λόγω στοιχεία.
    • Εάν υπάρχουν άλλοι συνιδιοκτήτες απαιτούνται επίσης:
      α) Ε9 συνιδιοκτητών β) υπεύθυνη δήλωση, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής, ότι δέχονται να γίνει η μεταβίβαση στα στοιχεία του ενός.

 

  • Ενοικιαστής – φυσικό πρόσωπο
    • Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο και αποδεικτικό από TAXISNET για ΑΦΜ, ΔΟΥ ή Υπεύθυνη Δήλωση από gov.gr στην οποία να εμφανίζονται τα εν λόγω στοιχεία.
    • Ηλεκτρονικό μισθωτήριο (TAXISNET) σε ισχύ με την ημερομηνία αποδοχής.
      α) σε περίπτωση λήξης του μισθωτηρίου, προσκομίζετε το μισθωτήριο μαζί με υπ. δήλωση του ιδιοκτήτη ότι ισχύει σιωπηρή παράταση.
      β) σε περίπτωση που η μίσθωση ξεκίνησε πριν την καθιέρωση των ηλεκτρονικών μισθωτηρίων, προσκομίζετε το παλιό μισθωτήριο και υπ. δήλωση του ιδιοκτήτη ότι είναι σε ισχύ.
    • Φωτογραφία υδρομέτρου για την τιμολόγηση κυβικών που καταναλώθηκαν μετά την έκδοση του τελευταίου λογαριασμού.
    • Eγγύηση (Το ύψος της εγγύησης εξαρτάται από τη διατομή του υδρομέτρου. Για τη συνήθη διατομή Φ13 η εγγύηση είναι 100€). Θα δοθεί ΙΒΑΝ για την κατάθεση εγγύησης.

Δίδεται πλήρης απαλλαγή, με την προσκόμιση (α) εγκεκριμένης και σε ισχύ αίτησης ΗΔΙΚΑ για ΚΟΤ Α’ ή ΚΟΤ Β’ του ρεύματος και (β) τελευταίου λογαριασμού ηλεκτρικού ρεύματος.

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα στοιχεία της συναλλαγή σας για δύο χρόνια και στη συνέχεια, αυτά αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε

Όταν αιτείστε βιομηχανικό τιμολόγιο για φυσικά πρόσωπα

Όταν αιτείστε βιομηχανικό τιμολόγιο για φυσικά πρόσωπα μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητούμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ), τον ΑΦΜ σας, και τον αρ. ταυτότητας, όπως και δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν τον ΑΦΜ σας και τον αρ. ταυτότητας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να σας ταυτοποιήσουμε και επομένως να προχωρήσουμε στην εξέταση του αιτήματός σας.

Επιπλέον, ζητούμε υποχρεωτικά τα τηλέφωνα επικοινωνίας και email προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειάζεται στην εξέταση του αιτήματός σας.

Τέλος, προκειμένου να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση του αιτήματός σας ζητούμε να επισυνάψετε:

  1. Πρόσφατη εκτύπωση της προσωποποιημένης πληροφόρησης-Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης, από το Taxisnet όπου εμφανίζονται η δ/νση, ο ΑΦΜ, η ΔΟΥ, η μορφή και η δραστηριότητα της επιχείρησης, η εκπροσώπηση αυτής (Να φαίνεται και η ημερομηνία εκτύπωσης) Ή βεβαίωση έναρξης δραστηριότητας της επιχείρησης από την αρμόδια ΔΟΥ εκδόσεως τελευταίου τριμήνου καιΠιστοποιητικό ΓΕΜΗ τελευταίου τριμήνου όπου να φαίνεται και η ισχύουσα εκπροσώπηση
  2. Φωτοαντίγραφο του λογαριασμού κατανάλωσης νερού της υδροληψίας
  3. Υπεύθυνη δήλωση ή Πιστοποίηση για τη χρήση νερού ως κύριο στοιχείο στην παραγωγική διαδικασία (Θεωρημένη για το γνήσιο υπογραφής)

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα στοιχεία της συναλλαγή σας για δύο χρόνια και στη συνέχεια, αυτά αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν αιτείστε επαγγελματικό τιμολόγιο για φυσικά πρόσωπα

Όταν αιτείστε επαγγελματικό τιμολόγιο για φυσικά πρόσωπα μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητούμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ), τον ΑΦΜ σας, και τον αρ. ταυτότητας, όπως και δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν τον ΑΦΜ σας και τον αρ. ταυτότητας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να σας ταυτοποιήσουμε και επομένως να προχωρήσουμε στην εξέταση του αιτήματός σας.

Επιπλέον, ζητούμε υποχρεωτικά τα τηλέφωνα επικοινωνίας και email προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση χρειάζεται στην εξέταση του αιτήματός σας.

Τέλος, προκειμένου να προχωρήσουμε στην ολοκλήρωση του αιτήματός σας ζητούμε να επισυνάψετε:

  1. Πρόσφατη εκτύπωση της προσωποποιημένης πληροφόρησης-Στοιχεία Μητρώου Επιχείρησης, από το Taxisnet όπου εμφανίζονται η δ/νση, ο ΑΦΜ, η ΔΟΥ, η μορφή και η δραστηριότητα της επιχείρησης, η εκπροσώπηση αυτής (Να φαίνεται και η ημερομηνία εκτύπωσης) Ή βεβαίωση έναρξης δραστηριότητας της επιχείρησης από την αρμόδια ΔΟΥ εκδόσεως τελευταίου τριμήνου καιΠιστοποιητικό ΓΕΜΗ τελευταίου τριμήνου όπου να φαίνεται και η ισχύουσα εκπροσώπηση
  2. Φωτοαντίγραφο του λογαριασμού κατανάλωσης νερού της υδροληψίας.

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα στοιχεία της συναλλαγή σας για δύο χρόνια και στη συνέχεια, αυτά αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν υποβάλλεται συμπληρωματικά στοιχεία

Στα πλαίσια κάποιου ηλεκτρονικού αιτήματός σας η εταιρεία δύναται να σας ζητήσει να υποβάλλετε/επισυνάψετε συμπληρωματικά στοιχεία, τα οποία είναι απαραίτητα για τη διεξαγωγή του αιτήματός σας.

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα στοιχεία της συναλλαγή σας για δύο χρόνια και στη συνέχεια, αυτά αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν δηλώνετε βλάβες μέσω της ιστοσελίδας μας

Η δήλωση βλαβών γίνεται μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας Extra Line Ε.Π.Ε. Ενημερωθείτε για την δήλωση Συμμόρφωσης της εταιρείας Extra Line με τον ΓΚΔΠ εδώ.

Όταν δηλώνετε/επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας μέσω της ιστοσελίδας μας

Όταν δηλώνετε/επικαιροποιείτε τα στοιχεία σας μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητάμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ), τον ΑΦΜ σας, και τον αρ. ταυτότητας, όπως και δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν τον ΑΦΜ σας και τον αρ. ταυτότητας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να σας ταυτοποιήσουμε και επομένως να προχωρήσουμε στην καταχώρηση/επικαιροποίηση των στοιχείων σας μέσα στο σύστημά μας.

Τα στοιχεία που μπορείτε να δηλώσετε/επικαιροποιήσετε μέσω της ιστοσελίδας είναι τα παρακάτω:

Πατρώνυμο, Διεύθυνση, Τηλέφωνο Οικίας, Κινητό Τηλέφωνο, Email, Ιδιοκτησιακή Κατάσταση (Ιδιοκτήτης/Μισθωτής), Αριθμός Λογαριασμού Τραπέζης.

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα αιτήματά σας για δύο χρόνια, μετά από τα οποία αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν αιτείστε ηλεκτρονική έκδοση λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδας μας

Όταν αιτείστε ηλεκτρονική έκδοση λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητάμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ), τον ΑΦΜ σας, και τον αρ. ταυτότητας, όπως και δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν τον ΑΦΜ σας και τον αρ. ταυτότητας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να σας ταυτοποιήσουμε και επομένως να προχωρήσουμε στην ηλεκτρονική έκδοση του λογαριασμού σας.

Επιπλέον ζητάμε υποχρεωτικά το email σας για να μπορέσουμε να σας στείλουμε την ηλεκτρονική έκδοση λογαριασμού.

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Δεν χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που παρέχετε για να λάβουμε  αυτοματοποιημένες αποφάσεις που μπορεί να σας επηρεάσουν.

Τηρούμε τα αιτήματά σας για δύο χρόνια, μετά από τα οποία αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν αιτείστε για αντικατάσταση υδρομέτρου μέσω της ιστοσελίδας μας

Όταν αιτείστε για αντικατάσταση υδρομέτρου μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητάμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή, τον αριθμό υδρομέτρου, τον ΑΦΜ σας, τον αρ. ταυτότητας, όπως και δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν τον ΑΦΜ σας και τον αρ. ταυτότητας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να σας ταυτοποιήσουμε, να εξετάσουμε τον τύπο του υδρομέτρου σας, και επομένως να προχωρήσουμε στις ενέργειες για την αντικατάστασή του από νέο υδρόμετρο ίδιου τύπου.

Επίσης, σας ζητάμε και τους λόγους αντικατάστασης (φθορά/κλοπή) για να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την πληροφορία για εξαγωγή στατιστικών ως προς τις αιτίες αντικατάστασης των υδρομέτρων.

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα αιτήματά σας για δύο χρόνια, μετά από τα οποία αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν καταχωρείτε την ένδειξη του υδρομέτρου σας μέσω της ιστοσελίδας μας

Όταν καταχωρείτε την ένδειξη του υδρομέτρου μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητάμε υποχρεωτικά το ονοματεπώνυμο σας, τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ), το τηλέφωνο επικοινωνίας, την ένδειξη υδρομέτρου, την ημερομηνία λήψης ένδειξης, όπως και μία φωτογραφία του υδρομέτρου, όπου να φαίνεται η ένδειξη.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα δεδομένα για να μπορέσουμε να καταχωρήσουμε σωστά την ένδειξη του υδρομέτρου σας στο σύστημά μας και να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που χρειάζονται περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινήσεις.

Το αίτημα σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών.

Τηρούμε τα αιτήματά σας για δύο χρόνια, μετά από τα οποία αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν επικοινωνείτε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας

Όταν επικοινωνείτε μαζί μας  μέσω της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας, ζητάμε το όνομά σας, τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Χρησιμοποιούμε αυτά τα στοιχεία για να σας απαντήσουμε, συμπεριλαμβανομένης της παροχής οποιωνδήποτε πληροφοριών σχετικά με τις υπηρεσίες μας. Μπορούμε επίσης να σας στείλουμε email πολλές φορές μετά την ερώτησή σας, προκειμένου να παρακολουθήσουμε το ενδιαφέρον σας και να διασφαλίσουμε ότι σας απαντήσαμε προς ικανοποίηση σας. Αυτό θα γίνει με βάση το έννομο συμφέρον μας να παρέχουμε ακριβείς πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας.

Η φόρμα επικοινωνίας σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό που αφορά η επικοινωνίας σας.

Τηρούμε τις φόρμες επικοινωνίας σας για δύο χρόνια, μετά από τα οποία αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Όταν υποβάλετε παράπονα μέσω της ιστοσελίδας μας

Όταν υποβάλλετε την φόρμα παραπόνων μέσω της ιστοσελίδας μας, ζητάμε το ονοματεπώνυμός σας, τον αριθμό τηλεφώνου επικοινωνίας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Σε περίπτωση που είστε πελάτης ζητάμε και τον αριθμό καταναλωτή (ΑΚΝ).

Χρησιμοποιούμε αυτά τα στοιχεία για να απαντήσουμε στο παράπονό σας. Μπορούμε επίσης να σας στείλουμε email πολλές φορές μετά την υποβολή των παραπόνων σας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την διευθέτηση των παραπόνων σας και να εξετάσουμε την ικανοποίησή σας. Αυτό θα γίνει με βάση το έννομο συμφέρον μας να παρέχουμε σωστές υπηρεσίες.

Το παράπονό σας με τα εν λόγω δεδομένα αποθηκεύεται και υφίσταται επεξεργασία από το αρμόδιο προσωπικό της Διεύθυνσης που αφορά την κατηγορία του παραπόνου που έχετε επιλέξει.

Δεν χρησιμοποιούμε τα στοιχεία που παρέχετε για να λάβουμε  αυτοματοποιημένες αποφάσεις που μπορεί να σας επηρεάσουν.

Τηρούμε τις φόρμες παραπόνων σας για δύο χρόνια, μετά από τα οποία αρχειοθετούνται με ασφάλεια και φυλάσσονται για επτά χρόνια, οπότε και τα διαγράφουμε.

Χρόνος διατήρησης των δεδομένων

Τα προσωπικά δεδομένα που αφορούν τους επισκέπτες του Ιστοχώρου ή/και χρήστες των ηλεκτρονικών μας υπηρεσιών συλλέγονται και διατηρούνται για τον απολύτως απαραίτητο χρόνο και μετά διαγράφονται.

Ασφάλεια δεδομένων

Για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών και επισκεπτών του Ιστοχώρου μας χρησιμοποιούμε ασφαλή σύνδεση (https://) και μέτρα ασφαλείας δεδομένων για την αποτροπή του κινδύνου απώλειας, κακής χρήσης, μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης και κοινοποίησης των προσωπικών σας πληροφοριών.

PLUG-INS ιστοχώρων κοινωνικής δικτύωσης

Στον ιστοχώρο μας ενσωματώνονται διεπαφές εφαρμογών μέσω κοινωνικής δικτύωσης ή πρόσθετα (Plug-ins) υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης, όπως είναι οι υπηρεσίες που παρέχουν οι εταιρίες Facebook και Linkedin. Με τα πρόσθετα αυτά μπορεί να μεταφέρονται πληροφορίες στην αντίστοιχη πλατφόρμα για εσάς, χωρίς αυτό να γίνεται άμεσα αντιληπτό. Οι πληροφορίες αυτές περιλαμβάνουν τον αριθμό ταυτοποίησης χρήση της πλατφόρμας, τις ιστοσελίδες που έχετε επισκεφθεί κλπ. Τα Plug-ins διέπονται από την πολιτική προστασίας δεδομένων της εκάστοτε υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης.

Τα δικαιώματά σας ως υποκείμενο δεδομένων

Έχετε τα εξής δικαιώματα, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων:

  1. Δικαίωμα Πρόσβασης, δηλ. το δικαίωμα να πληροφορηθείτε εάν προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν υφίστανται επεξεργασία.
  2. Δικαίωμα Διόρθωσης, δηλ. το δικαίωμα να απαιτήσετε τη διόρθωση ανακριβών δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
  3. Δικαίωμα Διαγραφής, δηλ. το δικαίωμα να ζητήσετε να διαγραφούν τα προσωπικά δεδομένα που σας αφορούν.
  4. Δικαίωμα Περιορισμού της επεξεργασίας όταν η ακρίβεια των δεδομένων αμφισβητείται, είναι παράνομη ή για άλλους λόγους.
  5. Δικαίωμα Φορητότητας, δηλ. το δικαίωμα να ζητήσετε να λάβετε τα δεδομένα που σας αφορούν σε δομημένο, κοινώς χρησιμοποιούμενο και αναγνώσιμο από μηχανήματα μορφότυπο, καθώς και να διαβιβασθούν τα εν λόγω δεδομένα σε άλλον υπεύθυνο επεξεργασίας.
  6. Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας, εκτός αν υφίστανται επιτακτικοί και νόμιμοι λόγοι για την επεξεργασία οι οποίοι υπερισχύουν των συμφερόντων, των δικαιωμάτων και των ελευθεριών σας.

Ωστόσο, υπάρχουν εξαιρέσεις από τα δικαιώματα διαγραφής και φορητότητας δεδομένων, σύμφωνα με τα άρθρα 17 παρ. 3 και 20 παρ. 3 του Κανονισμού και τις διατάξεις των άρθρων 31 έως 35 Ν. 4624/2019.

Για να ασκήσετε οποιοδήποτε από τα παραπάνω δικαιώματά σας μπορείτε  να απευθύνεστε στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της εταιρίας μας, με την αποστολή μηνύματος email στη διεύθυνση: dpo@eyath.gr, ή άλλως επιστολής στη διεύθυνση: Τσιμισκή 91, Θεσσαλονίκη, 54622.

Το δικαίωμα σας να υποβάλλετε παράπονα

Αν έχετε παράπονο σχετικά με τη χρήση εκ μέρους μας των προσωπικών σας δεδομένων, θα προτιμούσαμε να επικοινωνήσετε αρχικά απευθείας μαζί μας, για να μπορέσουμε να εξετάσουμε το παράπονο σας. Ωστόσο, έχετε το δικαίωμα, εάν θεωρείτε ότι παραβιάζονται τα δικαιώματά σας όσον αφορά την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, να υποβάλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία εδρεύει στην Αθήνα (Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23) και στο τηλέφωνο 2106475600 και φαξ 2106475628 ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας complaints@dpa.gr.

Επικαιροποιήσεις αυτής της πολιτικής απορρήτου

Αναθεωρούμε τακτικά και, κατά περίπτωση, επικαιροποιούμε αυτήν την πολιτική απορρήτου καθώς εξελίσσονται οι υπηρεσίες μας και η χρήση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Εάν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν, με τρόπο που δεν έχουμε προηγουμένως καθορίσει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας παράσχουμε πληροφορίες σχετικά με αυτό και, αν χρειαστεί, θα ζητήσουμε τη συγκατάθεσή σας.

Θα επικαιροποιούμε τον αριθμό έκδοσης και την ημερομηνία αυτού του εγγράφου κάθε φορά που αλλάζει.

Συνδεθείτε στα δίκτυά μας !