Θέλω να παραπονεθώΦόρμα υποβολής παραπόνου

Για θέματα καταναλωτών πλέον μπορείτε να επικοινωνείτε ηλεκτρονικά με την ΕΥΑΘ Α.Ε. μέσω του MyEyathPortal. Κατ’ αυτόν τον τρόπο μπορείτε να διατηρείτε την ιστορικότητα και να έχετε πρόσβαση σε όλο το αρχείο επικοινωνίας σας με την ΕΥΑΘ Α.Ε., καθώς και να ειδοποιείστε και να ενημερώνεστε για οποιαδήποτε εξέλιξη στα αιτήματά σας.

Αφού εισέλθετε στο MyEyathPortal εισάγετε τους κωδικούς σας στο taxisnet και στη συνέχεια επισκέπτεστε το μενού Επικοινωνία από τα αριστερά και στη συνέχεια, “Νέα Επικοινωνία”. Εφόσον πρόκειται για παράπονο, μπορείτε να τσεκάρετε το ανάλογο κουτί στη φόρμα επικοινωνίας.

Ενημερωθείτε για τα οφέλη του MyEyathPortal πατώντας  εδώ.