- 27 Φεβρουαρίου 2025
- Posted by: eyath-news
- Category: Γενικά

Με ενσυναίσθηση στη διά ζώσης και την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση «απαντά» η ΕΥΑΘ στις δυσκολίες των καθημερινών συναλλαγών της με το καταναλωτικό κοινό, διασφαλίζοντας παράλληλα την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του προσωπικού της.
Με αυτόν τον τρόπο συνόψισαν την πολιτική της εταιρείας στις καθημερινές συναλλαγές της με το κοινό η διευθύντρια Εξυπηρέτησης Καταναλωτών, Μαριάννα Γρηγοράσκου, και η προϊσταμένη Τμήματος Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Καινοτομίας, δρ Άννα Σάτσιου, από το βήμα του 11ου Συνεδρίου Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών, στην Αθήνα.
«Εστιάζουμε στην εκπαίδευση και τη συνεχιζόμενη κατάρτιση του προσωπικού μας, σεβόμαστε την προσωπικότητα ενός εκάστου, ενώ παράλληλα αντιμετωπίζουμε ισότιμα όλους τους πελάτες μας σκύβοντας στο πρόβλημα και τις ιδιαιτερότητές τους», επισήμανε η κ. Γρηγοράσκου.
Για τους στόχους του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας αναφορικά με τον κύκλο εξυπηρέτησης του πελάτη μίλησε η κ. Σάτσιου. «Μας ενδιαφέρει αφενός να διευκολύνουμε την εργασία των υπαλλήλων και να αυξήσουμε την απόδοσή τους, αφετέρου δε να βελτιώσουμε την εμπειρία των καταναλωτών μας στις ψηφιακές μας υπηρεσίες», επισήμανε. Η ίδια αναφέρθηκε στις προκλήσεις που αντιμετώπισε η εταιρεία κατά την ψηφιακή της μετάβαση, στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάστηκαν τα νέα ψηφιακά εργαλεία κι έκανε μια σύντομη παρουσίαση του MyEyathPortal και της αντίστοιχης εφαρμογής για κινητά.
Το 11ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Boussias Events διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), συγκεντρώνοντας κορυφαίους επαγγελματίες, στελέχη και ειδικούς του κλάδου από όλη την Ελλάδα.