Στην Οχρίδα για την ψηφιακή μας μετάβαση

Το πλάνο της ψηφιακής μετάβασης της ΕΥΑΘ ξεδιπλώθηκε στο διεθνές συνέδριο με θέμα «12th International Conference on the topic “The Future of the Utility Sector», που οργανώθηκε περί τα μέσα Ιουνίου στην Οχρίδα της Βόρειας Μακεδονίας.

Την ΕΥΑΘ ως καθ’ ύλην αρμόδιος εκπροσώπησε ο διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Πληροφορικής της εταιρείας, Γεώργιος Αγγέλου, ο οποίος αναφέρθηκε στις δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού και πληροφορικής, αλλά και σε όλο το εύρος των ΙΤ, ΟΤ και ΙοΤ τεχνολογιών που υιοθετεί και υλοποιεί η εταιρεία με στόχο τη βελτίωση των επιχειρησιακών λειτουργιών της, την αναβάθμιση των υπηρεσιών της και την ενίσχυση της περιβαλλοντικής ευαισθησίας της. Παράλληλα, “η υιοθέτηση σύγχρονων μοντέλων φιλοξενίας των πληροφοριακών συστημάτων στο cloud και η ενίσχυση της ασφάλειας των πληροφοριών στον κυβερνοχώρο αποτελούν οριζόντιες δράσεις που επίσης υλοποιεί η ΕΥΑΘ, εντασσόμενες στον ευρύτερο σχεδιασμό του ψηφιακού της μετασχηματισμού”, επισήμανε ο κ. Αγγέλου.

Το τελευταίο διάστημα η ΕΥΑΘ αναβάθμισε το σύστημα εξυπηρέτησης πελατών της με την εισαγωγή αυτοματοποιημένων διαδικασιών διαχείρισης αιτημάτων, μειώνοντας τον χρόνο απόκρισης και ενισχύοντας την εμπειρία του καταναλωτή. Επιπλέον, υλοποίησε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης, μέσω της οποίας οι καταναλωτές μπορούν να διαχειρίζονται τους λογαριασμούς τους, να υποβάλλουν αιτήματα και να λαμβάνουν ενημερώσεις για τις συναλλαγές τους με την εταιρεία.



<Click To Call