On-line με τα… συνεργεία!

On-line με τις… εργασίες των συνεργείων της ΕΥΑΘ μπορούν να είναι πλέον οι καταναλωτές χάρη στο σύστημα παρακολούθησης βλαβών σε πραγματικό χρόνο που ενσωμάτωσε η εταιρεία στον ιστότοπό της (www.eyath.gr).
Με ένα «κλικ» στην αρχική σελίδα του ιστότοπου της ΕΥΑΘ («Ενημερωθείτε για διακοπές υδροδότησης»), ο καταναλωτής μπορεί να βλέπει απευθείας πού γίνονται εργασίες, προγραμματισμένες ή έκτακτες, και κατά συνέπεια πού υπάρχει διακοπή υδροδότησης επιλέγοντας μάλιστα την περιοχή που τον ενδιαφέρει. Βλέπει, παράλληλα, τον εκτιμώμενο χρόνο αποκατάστασης της βλάβης και ενημερώνεται για το αν είναι ακόμη σε εξέλιξη ή οι εργασίες έχουν ολοκληρωθεί, ώστε να επανεκτιμήσει την κατάσταση της δικής του υδροληψίας. Το αμέσως επόμενο διάστημα θα υπάρχει η δυνατότητα δήλωσης της διακοπής υδροδότησης ή τυχόν βλάβης μέσα από ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία θα είναι σε απευθείας «σύνδεση» με τα συνεργεία της ΕΥΑΘ.
Δίνοντας πρόσβαση σε δεδομένα πραγματικού χρόνου στους καταναλωτές της, η ΕΥΑΘ επιδιώκει αφενός να βελτιστοποιήσει την εξυπηρέτησή τους επιταχύνοντας -με τη βοήθεια της τεχνολογίας- τις διαδικασίες, αφετέρου δε να τους καταστήσει σταδιακά κοινωνούς στη «διαχείριση» τρόπον τινά του υδροδοτικού συστήματος της Θεσσαλονίκης. «Στην ίδια λογική εντάξαμε στους λογαριασμούς μας ιστορικό κατανάλωσης κι επιδιώκουμε πιλοτικά την εφαρμογή έξυπνων μετρητών, ώστε ο καταναλωτής να έχει ‘εικόνα’ και να διαχειρίζεται κατά συνέπεια ορθολογικότερα το καθημερινό υδατικό του αποτύπωμα. Η πρόσβαση, λοιπόν, των πολιτών σε όλο και περισσότερα δεδομένα πραγματικού χρόνου εξυπηρετεί τον στρατηγικό μας στόχο της βιώσιμης διαχείρισης του νερού, με χαμηλότερο κόστος για την εταιρεία και λιγότερες ‘θυσίες’ από τους καταναλωτές», τονίζει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ, καθηγητής Γιάννης Ν. Κρεστενίτης.
Επισημαίνεται ότι βλάβες ύδρευσης – αποχέτευσης δηλώνονται προς το παρόν μόνο στο πενταψήφιο 11124, ενώ για άλλες πληροφορίες οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στο 2310.966600.