Πώς μπορώ να συνδεθώ στο MyEyathPortal;
Συνδέεστε στο https://portal.eyath.gr/#/login και
εισάγετε τους κωδικούς σας στο TAXISNET, ή
επιλέγετε να συνεχίσετε ως «επισκέπτης».
Αναλυτικές οδηγίες για την εγγραφή σας στο MyEyathPortal μπορείτε να βρείτε εδώ ![]()
Τι δυνατότητες έχω αν συνδεθώ;
Σύνδεση ως επισκέπτης
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια πληρωμή εισάγοντας τον κωδικό RF, να δηλώσετε μια βλάβη, να ενημερωθείτε για διακοπές υδροδότησης, να κλείσετε το ραντεβού σας και να ενημερωθείτε για την ποιότητα του νερού στην περιοχή σας και οποιαδήποτε περιοχή της Θεσσαλονίκης. Όταν είστε συνδεδεμένος ως επισκέπτης δεν αποθηκεύονται οι ενέργειές σας στο ιστορικό σας.
Σύνδεση με κωδικούς TAXISNET (αυθεντικοποιημένος χρήστης)
Μέσω της αυθεντικοποίησής σας στο σύστημα με τη χρήση κωδικών TAXISNET, παρέχεται επιπλέον λειτουργικότητα στο σύστημα. Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να:
- Επικαιροποιείτε τις καρτέλες/συνδέσεις υδροληψίας σας μέσω των διαδικασιών Επιβεβαίωσης, Αποποίησης, Διεκδίκησης από το μενού Συνδέσεις->Εκκρεμείς ή υποβάλλοντας αίτημα Μεταβίβασης Υδροληψίας από το μενού Αιτήματα-> Νέο Αίτημα. Προτείνουμε να ξεκινήσετε με την επικαιροποίηση των συνδέσεών σας, ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα 2, 3, 4, 6, 8 και 10 παρακάτω καθώς και στο ιστορικό των 5, 7, 9 και 11.
- Προβάλλετε όλες τις επιβεβαιωμένες συνδέσεις με πρόσβαση σε επιμέρους στοιχεία π.χ. τιμολόγιο σύνδεσης (κοινωνικό, επαγγελματικό, βιομηχανικό, οικιακό), κατάσταση σύνδεσης (κανονική, υπό αφαίρεση, αφαίρεση, υπό ακύρωση), ιστορικό καταναλώσεων, λογαριασμούς, διακανονισμούς, λοιπές οφειλές, πληρωμές, καρτέλα χρεοπιστώσεων.
- Υποβάλλετε ηλεκτρονικά αιτήματα. Προς το παρών είναι διαθέσιμα τα αιτήματα “διακοπή υδροληψίας”, “επιστροφή εγγύηση”, “έλεγχος λειτουργίας/ αντικατάσταση/ μεταφορά υδρομέτρου”, “μεταβίβαση υδροληψίας”, “επιλογή τρόπου αποστολής λογαριασμού”, “επιστροφή πιστωτικού ποσού” και “χορήγηση βεβαίωσης για πολεοδομία”.
- Έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των αιτήσεών σας, την ενημέρωση για την εξέλιξη της κατάστασης των αιτήσεων αυτών, καθώς και την ενημέρωση για τυχόν δικές σας αναγκαίες ενέργειες που απαιτούνται για την επιτυχή διεκπεραίωσή τους.
- Ολοκληρώνετε ηλεκτρονικές πληρωμές με χρεωστική ή με πιστωτική κάρτα και άτοκες δόσεις και να παρακολουθείτε το ιστορικό των πληρωμών σας (μέσω όλων των καναλιών όπως ταμείο, ιστοσελίδα, τράπεζα, κ.λπ.).
- Προβάλλετε περισσότερα στοιχεία και λεπτομέρειες που άπτονται του ενδιαφέροντός σας, όπως στατιστικά / γραφήματα καταναλώσεων για επιβεβαιωμένες συνδέσεις, κ.λπ.
- Δηλώνετε βλάβες ύδρευσης και αποχέτευσης και να ενημερώνεστε για την εξέλιξη αυτών, καθώς και να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των δηλώσεών σας κ.λ.π.
- Λαμβάνετε προσωπικές (προ) ειδοποιήσεις για προγραμματισμένες και έκτακτες διακοπές υδροδότησης στην περιοχή σας, για λογαριασμούς σας που έχουν λήξει και άλλα θέματα που σας αφορούν.
- Επικοινωνείτε ηλεκτρονικά με την ΕΥΑΘ Α.Ε. διατηρώντας το ιστορικό επικοινωνίας σας.
- Καταχωρείτε την ένδειξη του υδρομέτρου σας.
- Κλείνετε ηλεκτρονικά το ραντεβού σας, διατηρώντας την ιστορικότητα και λαμβάνοντας αυτόματες υπενθυμίσεις για το ραντεβού σας στην εφαρμογή και στο email που δηλώσατε στο portal με δυνατότητα απευθείας επιβεβαίωσης ή ακύρωσής του.
- Ενημερώνεστε για την ποιότητα του νερού στην περιοχή σας και σε οποιαδήποτε περιοχή της Θεσσαλονίκης.
Γιατί θα πρέπει να συνδέομαι με τους κωδικούς Taxisnet;
Προκειμένου να μπορούμε να πιστοποιούμε την ταυτότητά σας χωρίς την υποχρέωση από την πλευρά σας να μας προσκομίζετε αποδεικτικά ΑΦΜ και ΑΔΤ, που γινόταν έως τώρα. Η διαδικασία για εσάς απλοποιείται και επιπλέον έτσι κρατείται το ιστορικό όλων των ενεργειών σας στον λογαριασμό σας στο MyEyathPortal στο οποίο μπορείτε να έχετε πρόσβαση ανά πάσα στιγμή, (πχ ιστορικό πληρωμών, δηλώσεων βλαβών, αιτήσεων, κλπ).
Οι κωδικοί μου στο Taxisnet αποθηκεύονται στο portal;
Oι κωδικοί σας δεν αποθηκεύονται πουθενά στο σύστημα.
Ποιά η διαφορά του MyEyathPortal με την υφιστάμενη ιστοσελίδα της ΕΥΑΘ;
H ιστοσελίδα της ΕΥΑΘ Α.Ε. λειτουργεί ως δικτυακός τόπος ενημέρωσης των πολιτών. H ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών ωστόσο γίνεται αποκλειστικά μέσω της διαδικτυακής πύλης MyEyathPortal προκειμένου οι πελάτες να αυθεντικοποιούνται μέσω taxisnet επιτρέποντας την κατά το δυνατόν αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησής τους. Στο portal είναι διαθέσιμες οι αιτήσεις επικαιροποίησης/επιβεβαίωσης, μεταβίβασης, διακοπής, επιστροφής εγγύησης, επιστροφής πιστωτικού ποσού, έλεγχος λειτουργίας/αντικατάστασης/μεταφοράς υδρομέτρου, επιλογής τρόπου αποστολής λογαριασμού, καταχώρησης ενδείξεων μετρητών, χορήγησης βεβαίωσης για πολεοδομία, η εφαρμογή κλεισίματος ηλεκτρονικών ραντεβού (e-ραντεβού), η εφαρμογή επικοινωνίας με την ΕΥΑΘ, όπως και η ενημέρωση για προγραμματισμένες ή έκτακτες βλάβες υδροδότησης στην περιοχή σας καθώς και η ενημέρωση για την ποιότητα νερού στην περιοχή σας.. Σταδιακά ενσωματώνονται και άλλα είδη αιτήσεων. Η ηλεκτρονική επικοινωνία καταναλωτών, καθώς και η ενημέρωση και η δήλωση βλαβών γίνεται πλέον αποκλειστικά από το MyEyathPortal.
myEYATH app:
Όλες οι υπηρεσίες του MyEyathPortal είναι διαθέσιμες και στο myEYATH app και για Android και για iOS περιβάλλοντα.
